onsdag 17 februari 2010

Ring klockor, ring

Är det inte så den där dikten som alltid läses upp på nyår går? Det har jag för mig. Den är ju ganska fin ändå. Har jag också för mig. Jag vet inte riktigt säkert, faktiskt.
Men jag kom att tänka på det eftersom jag vill att tiden ska gå. Är nämligen ganska trött, men ska inte åka och hämtar syster förrän om en timme. Det är en stund dit. Tycker jag.

Har pluggat lite muskler, Pagels muskelbank är inte riktigt min favoritgrej just nu. Faktiskt. Men det börjar sätta sig lite, och imorrn ska jag och min kära Carolinen plugga stenhårt.
Så det så.

Jag är lite längtig till lördag med, vännerna från de sälla jaktmarkerna (dvs Bea o Jerran, från O-hamn) kommer hit och förgyller kvällen. UNDERBART säger jag om det. Kan faktiskt inte bli så mycket bättre, måste jag få intyga. Så det så.

Nähepp, det här var inte så spännande.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar