lördag 13 februari 2010

Svartögade ärtor.

Ja, alltså black eyed peas. Pappa gillar inte dem, och inte jag heller i vanliga fall. I got a feeling däremot, det är en bra låt. En mycket bra pepplåt i alla fall. Och den går på repeat i min hjärna nu. Fast jag kan ju inte hela, så det är typ bara refrängen som spelas hela tiden. Men ni fattar grejen.
Jag är pepp.
Somfan.
För kvällen.

Snart ska jag in och träna lite, dra en sväng runt systemet och sedan hem igen. Efter det blir det bussen in till Carro för att göra sig i ordning och käk där. Sedan bär det av till Norrliden för PARTY PARTY! Och jag är så pepp, festerna blir alltid så sjukt bra hos Deni. Kan ha att göra med att han är en solstråle och alltid på bra humör. Man kan liksom inte göra mycket mer än skratta! Lovely.

Har för övrigt satt mitt hopp till Carros vän Hanna från skåne. Hon har ganska höga förväntningar på sig idag.. :P haha näe, jag bara skojar. Men ska bli trevligt att träffa en av Carrolinens bästa vänner faktiskt, och är hon ens hälften så sjuk som Carro så är hon hur bra som helst!

Men, dags att dra in till gymet.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar