onsdag 17 februari 2010

Grattis åde!

Förresten, något jag nästan glömde.
Jag har ju några vänner som fyller år idag.
Så, Dannish, Sanna, Jelena och Robin.
Ganska coolt att jag känner fyra stycken som fyller år idag. Fast känner är nog fel. Danne var jag ju sjukt bra vän med förr i tiden, men det trappades ner och sedan åkte han iväg på massa jävla resor överallt (avundsjuk? näe, vadååååå? ^^).
Sanna är en person som jag delade en ofantligt rolig Spanienresa med, och utan henne vet jag inte vart jag tagit vägen ibland. Hon är också ute och åker världen över. Inte avundjsuk där heller. Neppspepps.
Jelena är en av de där läckebyborna (fast inte längre) som man spenderat många långa dagar, nätter och skratt med.
Robin var snyggast i vår klass på gymnasiet. Helt enkelt. Rätt trevlig pojk med, måste jag ju säga.

Så så äre, grattis till er mina gamla vänner, hoppas ni får fantastiska dagar allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar