lördag 6 februari 2010

Brumbrum

Ja, så låter den fina kissen som ligger här bredvid mig. Min lilla bims är det, välrdens finaste katt. Eller ja, en av dem i alla fall. Fin är han som sagt, och spinner gör han med, men varför han ligger på en fönsterbräda av marmor som antagligen är svinkall, det har jag ingen aning om. Fast iofs, katter är konstiga djur. Men fina. Som sagt.

Igår blev det mys på Krögers, först med Katja o Cissi, sedan anlände Frida, Henke och Batte. Efter en stund gick grabbarna och Tina och Mälis kom. lite senare stack Katja, Cissi och Frida, och srtax därefter ramlade André in. Sjukt trevligt att träffa André och Tina igen, det var ju inte igår direkt. Och Mälis förstås, min stjärna i himmelen.
Riktigt nice var det, och när jag kört Polen till palace och skulle lämna av Mälis, satt vi och pratade länge länge om massa folk. Fasen vad jag saknat dig, min chili <3

Så äre.
Snart ska jag dra iväg och träna, sedan blire plugg på el bibla med Carolinen och ikväll blir OSKARSHAMN till världens bästa Bea (och Jerran då). Lovely. Den här dagen kan inte bli annat än bra!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar