torsdag 4 mars 2010

Yey!

Första inlägget sedan i måndags. Blir inte så ofta när man är internet-lös i hemmet. Men jag överlever den smällen. Måndagen blev det alltså flytt, tack Carro för underbar hjälp. Du är så bra. Tisdagen blev det skola och sedan lite mer lek med Carro och doning i min fina lägenhet. Fick besök av Erik, Jens och Lisen med, inte helt fel alltså.
Igår var det skola, Peter gjorde att jag gjorde min första bakåtkullerbytta på hur länge som helst. Dock med passning, men ändå! Gött säger vi om det.

Idag var det alltså examination i rotation, och det gick som jag trodde. Dags att lära sig bakåtkullerbytta och handstående kära vänner. Äh, det reder sig. ÖVAÖVAÖVA!

Men jahapp. Det är mycket som händer i mitt liv just nu, och idag ska jag faktiskt få raggmunkar hos mamma. Så nu ska jag duscha.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar