lördag 20 mars 2010

Trött

Ja, här sitter man, trött åde. Tvätten blev ju knappast torr, så nu är det klädaffär här i lägenheten. Inte för att jag är förvånad åde. Jag vill för mycket helt enkelt, man kan inte hänga in så mycket i torkskåpet. Eller i tumlaren. DOCK har jag faktiskt manglat idag. Det blev lakanen från J&J och en kökshandduk. Mest för att jag inte hade något att göra medan jag väntade på tvätten. Men fint blev det, ajemen!

Borde väl egentligen sussa nu. Ska ju leka med Deni en stund och sedan kalasa imorgon, så egentligen borde jag sova. Men även om jag är trött så är jag inte på sovhumör. Faktiskt. Gött hade det varit om jag haft en dvd-spelare nu. Döda poeters sällskap hade inte suttit fel. Fast jag har ingen dvd, så det gick inte. Så Jula eller lidl eller Netto eller något; here i come! På torsdag alltså. När pengarna kommer.

Annars så får det vara nog nu. Idag har jag varit aktiv. Snart är det sovtajm. Senast 02.00, Johansson.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar