söndag 21 mars 2010

En skala

Hur bra jag mår på en skala?
Tja, det ligger väl runt 110 av 100 tror jag. Riktigt fint. Står och käkar Carros kålsoppa, den är förbenat god när den har stått sig lite. Lyssnar på Somwhere over the rainbow, en sjukt bra låt (tack Mälis). Har pratat med Linen i telefon, och tränat. Saker som gör en glad, helt enkelt.
Idag är en riktigt bra dag.

Och imorgon är det dags för lektioner med gullungarna på Vasa igen, och sedan kommer bästa Yoakim hit och umgås lite. Me like a lot, för honom är det fan inte varje dag man ser!
På tisdag har jag för mig att det är något som ska hända, men jag kan inte sätta pektån på vad. Fast det kommer jag säkert på ;)
På onsdag ska jag i alla fall till Jenn & Johan som kommit hem från utlandet nu. Och att få käk och umgås med dem, det ska läggas riktigt högt upp på Bästa-listan!

Men men, så äre.
Piff & Puff lever fortfarande, jag tvättade skålen ordentligt idag. En vacker dag ska de få ett akvarium, om de lever tills jag har råd att skaffa ett.. :P haha.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar