söndag 14 mars 2010

Väntar..

.. på min fina skåning som är pvg hit. Fast jag undrar om damen hittar, alltså.. Med hennes lokalsinne så skulle hon lika gärna kunna hamn ute i Läckeby innan hon fattar att hon är fel ^^ haha jösses.

Har kalasat för syster nu i alla fall, och det var god mat åde. Men ja, trött var man och så var syster + Fredde, så sådär wohooigt kan jag väl inte säga att det var. Fast ja, som vanligt mest.
Fick ju se lite fler bilder på världens sötaste tjej i alla fall, och då blir man alltid glad och sådär varm i hjärtat :) Fasters lilla gull!

Äh, ska dra igång tv:n. Parlamentet om en halvtimme. DET är inte helt fel i alla fall. Sedan ska jag hitta någon skiva med någon låt man kan dansa linedance till, något borde jag väl ha bland alla mina skivor, kan jag tycka. Eller? Annars blir det lite problematiskt imorgon. Förresten är jag äckligt nervös inför morgondagen. Ska hålla mina första alldeles egna lektioner. Bah. Men det går säkert finfint. Jaarå.

PUSS
you're stuck in my head.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar