torsdag 18 mars 2010

Frukost

Japp, det sitter jag och käkar nu. Kaffe, apelsinjuice och en macka med viltost på. För jävla gött är det :) Fast nu upptäckte jag små gröna prickar i min macka, det var fan inte nice. BLÄSCH!
Ska snart dra mig iväg till Vasa för ännu en dag med några fantastiska barn. Linedance står på schemat idag igen, och sedan ska jag planera nästa veckas lektioner. Får se vad det blir då, redskapsbana tror jag i alla fall. Verkar ju faktiskt som att de gillar det!

Fick hjälp av världens bästa Öst igår med musikgympapasset. Tack!!!! Och Carro var här med, och Kajsa. Igår var faktiskt en sjukt bra dag, måste jag säga! Och idag lär inte bli sämre. Först lite umgänge med Östen, sedan käk åde hos min skåning. Skulle bli bjuden på soppa ikväll :) Gött säger vi om det.

Men nähe, nu ska jag borsta bissingarna och sedan bär det av mot bussen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar