torsdag 18 mars 2010

Feel good

Jepp. I feel good. Sjukt bra, faktiskt.
Hade Linedance med mina småkids idag, gick kanoners. Spelade biljard med Kent och Kai-sam, ägde Kent. Fick sovmorgon till 11.55 imorgon. Fick mat och kvalitetstid med Carolinen. Fick umgås och vara sepe med världens bästa Öst. Fick även frukost av tidigare nämnde man. Har beställt kläder från H&M.
Jaru, livet är rätt nice just nu.

Nu ska jag göra mig en kopp te (Lyckliga gatan, såklart) och sätta mig för att se på tv och läsa bok. Sedan blire sängen, imorgon är det dags för träning för första gången på länge.

Life, welcome back!

PUSS

PS. Caroline är söt. En tjej i halv åtta hos mig var från Transylvanien. Jag visste att det låg i antingen Ungern eller Rumänien, så när Carro (som är från Ungern, eller halvt eller något) frågar, så tänkte jag att det säkert ligger i Rumänien. Det gör det inte. Det ligger i Ungern. Så jag skrattade en del för att Carro inte visste det. Du är så bra, hjärtat! Haha ;) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar