lördag 6 mars 2010

Fin dag!

Ja, idag är en finfin dag. Vaknade bredvid en skåning runt åttatiden. Och var PIGG. På en lördag! Haha ja, så går det ibland. Men sjukt trötta var vi igår, så vi slocknade runt tolv.

Nu har vi lyssnat på Tobbes favoritlåtar Piercad i Ollonet och Nu lägger du av Jörgen. För tillfället är det Takida som går på högvarv på Spotify, och allt det här gör att jag har en sjuk vår/sommar-känsla i hela kroppen. Humöret är på topp-topp! Och dagen kommer bli fantastisk. Snart ska jag och Linen ner och kolla vartifrån hon ska ta bussen på måndag, sedan bär det av hemåt för mig. Har en ung dam vid namn Kajsa Lundberg som ska komma och dricka kaffe vid mitt nya köksbord runt elvish. Tänkte även sätta henne i lite arbete genom att antingen bygga bord eller städa lite.
Ikväll kommer nämligen världens bästa Jenn till mig. Och Johan förstås. Så vi ska äta mat och titta på Andra Chansen och lite sådär. Ska bli sjukt mysigt :)

Men, nu ska vi dra oss ner till stationen åde.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar