fredag 19 mars 2010

Trivs

Ja, det märks att man trivs med livet när man ser fram emot en hemmakväll med tvätt och städning. Faktiskt. Särskilt när det är jag som gör det, jag som hatar allt som har med hushållsarbete att göra!

Men så äre i alla fall. Idag har jag tränat för första gången på två veckor. Det gick hyffs, och imorgon lär jag ha en sjuk träningsvärk. Men DET är faktiskt något som jag kan ta.
Idag har jag även planerat nästa veckas lektioner, varit på VFU i ca två timmar, köpt nya hörlurar till mp3:n (ÄNTLIGEN) och käkat pepparrotskött. Bra dag, helt enkelt.
Och imorgon ser inte heller så jävla dålig ut;
först umgås en stund med Deni, kolla igenom anmälningsblanketten som ska vara inne på måndag. Sedan blire kalas ute hos Timmy, och jag får låna bilen. Me like. Mucho! Imorrnkväll får vi som sagt se vad som händer, men om jag bestämmer mig för att min ekonomi räcker till så blir det nog fest och utgång med Bells. Och det skulle inte suga dase. Så jag får se hur jag ligger till med peningarna.

Men jahaja. Hade något som jag tänkte skriva, men jag dissar det. För jag minns inte. Nu ska jag börja vara huslig.
Ciao.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar