lördag 13 mars 2010

Glad

idag är jag glad för att:
- solen skiner
- internet funkar
- jag vaknade bredvid något fint i morse
- jag fick skjuts till stan
- jag har hittat en underbar vän i den där damen från skåne, vilket jag upptäckte när vi pratade i telefon idag. Du är bäst stjärnan!
- jag snart får träffa Kajsa
- de här vackra människorna kommer till min lägenhet för att röja järnet ikväll:


Mälis, min fina. Förlåt för bilden, det var den enda jag hade. Min stjärna i mörkret, min egen lilla chilifrukt.
Bea. Min allra bästaste bästa vän, då-nu-föralltid. Vad du betyder för mig går inte att beskriva i ord. Men jag tror du vet det ändå.
Katja. Min prinsessa. Den enda som finns. En av de bästa människorna i detta universum! Så mycket som vi delat, jag älskar dig.

Cissi. Min fina fina Cissi. Damen som alltid får mig att le, not matter what. Vilken pärla du är!
Christofer. Ja, bilden säger det mesta. Du är mycket för mig, min vän.

Det här är människor jag inte ser så ofta längre. Människor som har varit en väldigt stor del av mitt liv. Människor jag älskar otroligt mycket. Och ikväll öser vi satan, som på den gamla goa tiden. Ett tillägg finns, Alex. Har ingen bild på denne man, men vilken stjärna han är. En är bortkommen ikväll, Tobias. Han är ändå värd att nämnas, för han har varit mycket för mig, han med.

Nu ska jag över till Kajsa och dricka kaffe och snacka. Det är bra när folk bor nära tycker jag!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar