tisdag 30 mars 2010

Jösses amalia

Jepp. Om någon minut ska jag hoppa iväg till Nautilus och trena lite.
Har sovit hos Carolinen inatt, det var mys, as usual. Nu är hon ute och går med Emma, så jag tänkte ta mig bort till gymet. Så det så.

Idag har jag träningsvärk i hela mig. Nerifrån vaden upp till bröstet. Det är sjukt. Igår var det dans som gällde. Först redskapsbana x2, sedan afrodans, yoga, musikgympauppvärmning, vals, foxtrot och bugg. Herregud säger jag bara. Mina LÅR! haha.
Men det var riktigt gutt, och några extra stjärnor på det där dansandet finns det ju alltid. Att svänga runt i en foxtrot med Fille eller Peter, det var ju som en dröm. Andra kan också få lite plus i kanten, men de där herrarna alltså.

Idag är det mer dans som gäller, riktigt jävla roligt ska det bli! Och kvällen blir bäst, först lek med Erik och sedan med Jenn!
Men nu ska jag somsagt dra till gymet!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar