söndag 14 mars 2010

jahaja

Jahaja. Väntar på Cissi, taxi-drivern för kvällen. Funderar på att dissa staden och stanna hemma bara. Är en timme kvar tills de stänger, och är trött somfan. Klockan är ju ett, känns rätt meningslöst faktiskt. Att åka in alltså. Jag menar, vad får jag. En timme, knappt? Näe, det har jag inte pengar. Det får bli hemmakväll istället.

Nu ringde Cissi, vi hade överläggning och vi kom fram till att jag stannar hemma. Hon är alltid bra att överlägga med :p haha. Så ja, det blir hemmanatt. Vilket betyder sömn cirkus nu. Är trött somfan. Och alkoholen gör ju såklart sitt. Men tack mina fina vänner; Bea, Katja, Cissi, Mälis, Frida, Toof, Tobbe, Alex o Simon! Så jäkla gutt jag hade det ikväll, jag kunde faktiskt inte önskat mig mycket mer!*

Men, nu är det alltså dags för mig att sova.
Hoppas de människor som läser denna blogga (alla ni cirkus fem som jag vet om) har haft en lika bra kväll som jag har!
PUSS

*= en sak hade jag önskat mig. Dig bredvid mig inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar