söndag 21 mars 2010

Äventyr

Ja, lite äventyr har jag varit på med Caroline idag. Hon kom hit och frågade om jag hittar till Skrufs Glasbruk. Det gör jag nu, i alla fall. För vi tog BMW:n och brummade iväg. Köpte present till hennes mormor gjorde vi, fin var den! Käkade på donken med, vilket inte var riktigt meningen. Men innan nybro var vi sjukt hungriga, så vi dissade min kyckling. Vilket betyder att jag får göra den en annan dag. Eller göra den ikväll och lägga i lådor, kan ju vara bra att ha, faktiskt!

Annars blir det nog lite mys med Lundberg & Öst senare. De skulle bjuda på mat, men med tanke på min nuvarande mättnad så lär jag inte äta sådär jättemycket. Men jag lovade smaka herr Östs hemmagjorda köttbullar i alla fall! Och så får man ju umgås lite med :)

Tidigt i säng blire idag i alla fall, imorrn är det lektioner med kidsen igen.
Och nu ska jag hitta på något vettigare att göra.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar