fredag 19 mars 2010

Kafffe & Apelsinjuice

Är det bästa på morgonen. Och så en macka till det, för dagen med salamiost. Jag är mycket för mjukost, det måste jag erkänna. Det är gott somfan. Men idag ska jag köpa nytt pålägg, vi får se vad det blir. Oliiiiiidligt spännande, måste jag säga ;) Haha.

Snart ska jag i alla fall packa ihop mig och åka in till stan för att;
- träna
- äta
- planera
- praktisera
fast inte riktigt i den ordningen. Planeringen blir nog innan käket.
Och ikväll ska jag äta kålsoppa igen! Den där Caroline kan ju faktiskt när hon vill ;) Haha.
Den damen åker för övrigt till Linköping idag, något som jag inte riktigt gillar. Det är tredje gången (andra hela) som hon är borta under helgen. Tre av tre alltså. Det gillas ICKE!
Så jag får sitta ensam och ledsen och ensam och ledsen i min tomma lägenhet hela helgen...........
Närå, det ska jag inte göra. Ikväll ska jag vara ensamen, för ikväll ska jag tvätta och städa och grejer. Det behövs verkligen. Men jag har varit så slut och inte haft tid de senaste dagarna, så det får hända idag istället. Ska över till någon av de närboende och låna mopp och skurhink åde sedan också, tänkte jag.

Men imorgon, då blire inte ensamt. Först ska jag på kalas hos min bästa kusin Timmy, han blev stor igår. 11 år! Och efter det ska jag umgås med någon, har bara inte riktigt bestämt vem än.
Kan sluta med Miss K & Mr E. Och det är faktiskt aldrig fel. Dock vet jag inte, de skulle nog plugga. Vilket jag också borde göra. Vilket jag inte vill. Men så äre, vad som händer får helt enkelt tiden utvisa.
Nu ska jag packa ihop, borsta tänderna och åka iväg.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar