söndag 28 mars 2010

Att må..

.. som man förtjänar, heter det.
Och det gör jag. Det är ganska hårt idag, faktiskt.
Fast det var värst när jag vaknade. Dock vandrade jag över till Östen ganska fort, och vi drack kaffe och spelade tv-spel och grejer. Så man vaknade till lite. Klarade Yoshiland. Och skrattade massa.

Gårkvällen var kanoners.
Skrattade hur mycket som helst, och drack betydligt mer än planerat. Åt jättegott (som vanligt när man är därute i bushen) och pratade en del allvar. Fasen vad jag har saknat det!
Efter ett tag blev det utgång, och där träffade man på en del folk som man inte sett på länge. Största chocken var nog Johan, att han kände igen mig. Haha, jösses.
Men det var gutt i alla fall.
Fick skjuts hem av Toof, och sedan blev det lite snack med Erik innan man damp i säng.

Om ett tag ska jag käka lite, sedan bär det av in till stan för att byta buss så jag kan ta mig bort till Bollingavägen. Ska nämligen husera på mammas och pappas bäddsoffa några nätter, medan målarna är här och ränner.

Jaja, dags att hitte på något annat.
Lägga upp bilder från igår t.ex.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar