måndag 15 mars 2010

Mår illa.

Ja, jag mår illa för att jag är så fucking nervös. Det är samma som i måndags innan jag anlände, och i fredags kväll. Sjukt nervös. Men, det går säkert över. Och antagligen kommer det gå kanoners idag, det borde det göra.
Det här är allra första gången jag ska hålla i mina alldeles egna lektioner. Först två idrottspass med redskapsbana, sedan två med Linedance. Det är sjukt läskigt. Men vad kan gå fel liksom? Att barnen får tråkigt? Det skulle kunna hända. Men idrotten var inte rolig jämt, tyckte inte jag heller. Annars finns det inte så mycket som skulle kunna gå fel, för de har inte en aning om hur det ska vara egentligen. Så det är bara att blurra på. Men jag är fortfarande sjukt nervös. Haha.

Har inte sovit särskilt bra inatt heller, eftersom jag varit sådär jävla nervös. Inte lätt att sova då. Men ikväll däremot, lär jag slockna som ett ljus. Först VFU, sedan plugg med Carro och sedan träning på nautilus. Ska få lite nya maskiner åde idag. Gött säger vi om det!

Näe, nu måste jag börja göra mig i ordning, bussen går om 15.
PUSS

ps. fiskuppdatering: Piff & Puff har hälsan kvar, än så länge. De ser inte så plågade ut. Inte för att jag vet hur guldfiskar skulle se plågade ut, men de ser inte ut som de lider i alla fall. De simmar på. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar