fredag 12 mars 2010

Fortfarande..

.. inget internet i lägenheten. Och det är ju lite tråkigt. Det var fel sladd - igen. Så jag får helt enkelt ta mig någonstans där man kan inhandla en sådan sladd som man ska ha. Har de det på Jula måntro? Det borde de ha, tycker jag. Så jag får ta mig dit efter VFU:n. Annars så ligger ju SIBA och OnOff inte många meter bort från Jula, så får glo där i så fall.

Just nu sitter jag på biblan i alla fall. Jag har funderat. Förut kallades det för högskolebiblan. Nu måste det ju vara universitetbiblan. Det klingar inte riktigt lika fint. Hm, jag tror jag fortsätter med högskolebiblan istället. Låter bättre.

Ska planera lektioner för nästa vecka. Redskapsbana, lekar och linedance är det jag ska ha. Tack och lov för lekbanken på moodle. Bra gjort, säger jag. För några av de lekarna är sjukt bra, så någon av dem lär det bli. Faktiskt.
Ikväll får vi se vad som händer, jag ska i alla fall glo på Let's dance. Vem som sedan håller mig sällskap, det får vi se.

Kom idag fram till att mina grannar nog har åkt iväg. För de har inte varit hemma sedan onsdags morse. Och då gissar jag att de har åkt, för de skulle ju på Kent och grejer den här helgen. Det är lite tomt i hallen, faktiskt. Äh, de är ju tillbaka nästa vecka :)

Men jaha, nu ska jag planera.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar