fredag 5 mars 2010

Fredag på Norra vägen

Yes, jag befinner mig på Norra vägen idag. Hos Carolinen alltså. Vi ska äta och mysa och kolla på Let's dance, som vanligt. Och hon är lika bra som vanligt.
Idag var det simning som stog på schemat, och jag lyckades ta 12 poäng. Med andra ord är det bara simningen kvar så är ett magistermärke kirrat sedan. Om det blir silver eller guld, det får vi se när den tiden kommer. Har i alla fall dykt från trean och livräddat Martina på 1,43 sek idag. Ja, jag är nöjd somfan!

Nu är det helg, och sedan böjar VFU:n. Phett nice att äntligen få komma ut och se hur det är egentligen. Hålla egna lektioner åde. Ska bli sjukt roligt. Och att börja 13.00 suger ju inte helt det heller. Plus att det faktiskt ska bli skönt att slippa ett par stycken, sådana man tröttnat och stört sig lite på. Så man kan tycka om dem sådär sjukt mycket igen när vi möts igen om tre veckor.
Dock är det ju en del mongon som man kommer sakna sjukt mycket, det är det. Men, det är sådant man får ta. Eller så får man helt enkelt se till att träffa dem istället. Carro är ju kvar i stan i alla fall, och DET är sjukt bra.

Jaojao.
Ska försöka vara lite social med damen nu!
PUSS

but it's time to face the truth, i will never be with you

1 kommentar:

  1. wiiiie :D jag kommer och besöker på lördag :D och då vill jag se din lägenhet unga fröken! :)

    SvaraRadera