lördag 27 mars 2010

Lördag :)

Ja, idag är det som sagt lördag. En sjukt bra dag, än så länge. Har haft en heldag med Marty, och det var fan inte igår. Den där tjejen alltså, hon är så jävla bra!
Det blev lite dansande i biblan med, har lärt mina små medlemmar lite linedance ;) Och så käk på Thai Silk åde.

Just nu håller jag på att lägga upp lite bilder från gårdagen, och sedan tänkte jag dra över till Östen en stund innan det är dags att ta sig ut till den däringa Läckande byn. Bakis som man är så är planerna nyktra ikväll!
Men det ska bli riktigt gött att få umgås med mina tjejor :)

Glömde nämna en sak som gjorde mig riktigt glad igår, nämligen att jag träffade Ståhle på Coop. Min lille vän. Snacka om att humöret gick upp. Och han har faktiskt vuxit lite.. :P haha.

Äsch, dags att dona.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar