torsdag 25 mars 2010

Trött ådedåva

Yes, det är jag.
Och lite ledsen i ögat, faktiskt. För imorgon är sista dagen med mina fina Vasabarn. Visst, jag kommer tillbaka i två veckor sedan. Och nu kommer jag ju få träffa de där mongona från klassen som jag kommit att tycka så mycket om. Men ändå.

Annars har jag och den däringa skåningen handlat, skrattat, tjabbat, käkat våfflor, packat grejer, kollat på tv, pratat åde. Som vanligt. Hon är bra, även om hon skulle ha spö ibland.. ;)

Idag fick jag även ett trevligt samtal från Hagbloms färghandel i Kalmar. De kommer imorgon och börjar måla om åde. Det känns jävligt nice, för det betyder att jag snart kan sätta upp lite tavlor och sådär. Med andra ord måste jag hem till mams och paps för att skicka in de där bilderna som jag ska framkalla. Och hämta tavlor åde.
Borde även hämta cykeln.. tänkte faktiskt börja cykla snart.
Men nog om det, Hagbloms ringde som sagt förut. Så jag och Carolinen har packat ner alla mina böcker igen (hon kommer hata mig för evigt efter det här) och packat ut det mesta i köket. Hon är en pärla, den där tanten.

Äh.
Var väl det jag ville meddela.
Imorgon blir det praktik, träning, stan, hem, fest med mina saknade (ADAM, MARKO, LINA, ERIK).
Lördag är tjejkväll hos Anderssons. UNDERBART säger jag om det. Helt jävla fantastiskt <3
Söndag blir fixdag, har lite jobb att söka åde.
Måndag börjar skolan igen.

PUSS

1 kommentar:

  1. Hagbloms Färghandel målar inte om de säljer bara färgen!

    SvaraRadera