måndag 15 mars 2010

Kanon!

Japp, lektionerna idag gick kanoners kanon! Faktiskt! Fast det blev varken linedance eller redskapsbana som det var tänkt, det blev lekar för hela slanten istället. Och de älskade det. Och mig för att de fick leka hela lektionen :P haha. Tack för tipset, Jonas!
Imorgon däremot, då ska fyrorna dansa linedance till Sarek - Genom eld och vatten. Kommer bli kalas, även om det är en utmaning att få dem att lyssna. Dock gör de det faktiskt nästan hela tiden :)
Det känns att man valt rätt utbildning i alla fall, och det är ju för jävla gött!

Efter VFU:n traskade jag bort till Carrolinen och vi tog hennes bil hem till mig. Så har vi försökt göra det där jävla musikgympapasset, men det gick ju inte sådär sjukt bra.. :p haha. Först gick det bra, men sedan dog min motivation, och hur mycket hon än kämpade lyckas Carro inte jobba upp den igen. Men, det gör ingenting. Jag fick ju spendera några timmar med damen i fråga, och det är inte helt fel. Hon får mig alltid att må bra, den damen.
Och hon är ju så söt:
"Ingrid, om du var kille så skulle jag vara tillsammans med dig!"
Haha, detsamma hjärtat. Du är så bra!

Har även varit på nautilus en snabbis och fått nytt träningsschema. Orkade inte träna efter, kände att det var lite sent. Men på onsdag börjar jag igen, ska bli skönt att komma igång med det igen. Så det så!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite, och förbereda inför morgondagens linedance med mina söta små fyror!

PUSS
Det är tur att man blir klokare med åren. För några år sedan skulle jag grävt ner mig, och inte förstått. Nu förstår jag, suckar , tycker det är lite trist, vänder mig om och siktar mot nya mål istället. Känns rätt skönt att man vuxit på det sättet. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar