fredag 30 april 2010

Jaja

Disken är klar. Och jag har tråkigt. Så jag ska nog dra mig ut mot krafslösa snart. Varför jag nu skulle få det roligare där.. Fast jo, för där kan jag glo på film. Jag har ju nämligen ingen dvd här. Så ja, jag tror jag drar mig ditåt.
Om några timmar ska jag ääntligen åka ut till Nybban, där det blir Valborgsfirande med Lundbergs och Öst och det kommer blir kanoners! :)

Har varit och hämtat paket på Coop konsum. VAD KAN DET VARA I DET? Som en och annan storbloggare skulle ha skrivit. Det ska jag berätta med en gång. Det är en mini-Anne, så jag kan gå HLR (Hjärt-lungräddning) utbildning om typ en månad. Så nu ligger lille Anne i paketet på min säng och sover gott. Hoppas jag. Att hon sover gott alltså. Annars sover hon dåligt och det hade varit lite synd om henne då. Fast, synd är det ju redan om henne, hon är ju en plastdocka som är nerpackad i en kartong. Fast, det är nog inte synd om henne ändå. Hon är ju som sagt en plastdocka!

Nähä, nu börjar jag bli sepe också. Jajemensan fattas bara. Krafslösa, here i come!

Trevlig Valborg allihopa! :D
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar