söndag 18 april 2010

Okej

.. jag har sjukt tråkigt idag. Så det blir en sådäringa 100 inlägg. Men, överlev. Om jag, hypotetiskt sett, hade varit storbloggare nu, så hade mina läsare älskat mig. Så jag övar. Sedan att jag för tillfället ligger på sådär 5-7 läsare om dagen, det är en annan femma. Ni älskar mig ändå, i know it.

Håller för tillfället på att steka blodpudding. Det är gott somfan. Så det så! Har kollat på någon dokumentär om en tjej som föddes med fyra armar och fyra ben. Eller ja, jag såg typ tio minuter, sedan slocknade jag. Men den verkade intressant, det gjorde den faktiskt!

Nu väntar jag på att min kära grannar på andra sidan cykelvägen ska komma hem från Hjo. Jag tycker faktiskt att de kan göra det snart. Hjo-menvisst tycker jag det (ibland är jag så fruktanslöst rolig, så jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen!) så jag kan umgås lite med dem. Har inte sett dem på över en vecka, det är long time no seen för oss, så att säga. Me do NOT like. Så det så.

Men annars då? Vet inte. Har fått löfte om att få tårta om jag kommer till Gotland på midsommar, så ja, det lockar en del. I alla fall om jag får ett sommarjobb som kan punga ut pengar till en resa dit. Vilket jag förhoppningsvis får. Har sökt till Ölands djurpark och omsorgen idag. Heja mig. Men vi får se, det löser sig alltid i slutändan ändå :)

Äh, snart börjar Kalla Fakta, och jag tänkte käka innan.
Så peace out åde.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar