fredag 23 april 2010

Fredag

Ja, idag är det fredag. Och det är sjukt fint väder ute. Även om det blåser lite så är det fint somfan. Har precis käkat frulle, blev omelett med köttfärsröra idag. Och så kaffe, förstås. Så nu är jag mätt, och väntar mest på att tiden ska gå faktiskt. Ska iväg vid 11 och kolla på Tallhagen med gänget, vi ska ju ha friluftsdag för Västra Funkabo veckan efter VFU:n. Så Måste reka lite!
Idag ska jag även träna, och så sticka bort till Vasa för att träffa Kari och planera lite.
Ikväll, då är det fest som står på schemat. Känns riktigt gött, festa med klassen är alltid sjukt bra!
Och imorgon, då åker jag, Cissi, Alex & Jenny till Sthlm för att titta på Bounce. Det är något jag verkligen längtat till, och det ska blir riktigt roligt.

Det var lite sjukt inatt, drömde om en kille som jag träffade en gång för ett tag sedan. Har väl inte tänkt nämnvärt på denne man på typ en månad, och sedan var han plötsligt i min dröm. Det var rätt konstigt faktiskt, men tydligen skulle han köra mig någonstans. Det jag inte förstår är vad han gjorde där, för jag har fått för mig att man drömmer om det man tänker på under dagen, och jag tänkte absolut inte på honom under dagen igår. Eller de dagarna innan heller..
Haha jaja, så kan det gå. Det var en rolig dröm i alla fall, och jag vaknade rätt glad.

Men jaha, dags att hitta på något annat nu då.
Typ, städa lite kanske. Det blev inte så mycket städat sist. Och så måste jag dammsuga och diska och packa träningsväska och grejer med..
Näe, dags att ta tag i livet.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar