tisdag 6 april 2010

Sluta fred

Japp.
Idag när jag satt på bussen påväg hem från stan, kom jag fram till att jag ska sluta fred med året 1990. Faktiskt.
1990 har varit trakasserat av mig länge. Icke omtyckt rent utav. Men idag kom jag som sagt fram till att jag faktiskt måste sluta fred med det. Det har ju givit mig så mycket bra.
Först och främst, se bara på när vi spelade fotboll. Vilket var bästa tjejlaget, om inte 90?
Och så har vi såklart två av mina bästa vänners pojkvänner, Simon och Alex. Två härliga pojkar, och Simon hjälper alla människor i nöd helt enkelt.
Sedan måste Kajsa nämnas, en av de allra bästa människorna jag någonsin känt. Den damen!
Några nya 90-talister som har kommit med på listan är Basse, stjärnan i ljuset. Lillen Juel som fick miljödelen i AU1 att bli så bra. Peter och Stoffe som alltid får mig på bra humör, även om jag fortfarande hatar er för snuset. Heining måste ju också nämnas, en riktigt bra grabb.
Emelie bör också nämnas, hon lyster verkligen upp nollningen.

Så ja, nu är det dags att jag och år 1990 sluter fred. Jag kan inte lova att jag inte kommer mobba er för att ni inte är så gamla än, men jag ska försöka, jag lovar :)

Så, slut på funderingar.
Dagen har varit bra, blev massa dans i skolan, sedan planering, och sedan mys med Lollet på stan. Hon är så bra, den damen.
Efter det fick jag käk över hos Öst-Lundberg, och det blev tv-spel och umgänge. Me like.
Så dagen har varit bra. Imorgon är det plugg och träning som står på schemat, inte mycket annat. Men det känns bra, det måste jag säga.

Nu ska jag snart gå och sussa lite, är trött somfan.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar