onsdag 21 april 2010

Kink-dag

Ja, den här dagen har varit kinkig. Alltså, inte kinky, utan kinkig. Sur. Tjurig. Har jag varit större delen av dagen. Först fick jag ryck på Deni (ledsen för det) för att han muppade sig när jag försökte lära mig göra bakåtkullerbytta. Dock kämpade han på och försökte hjälpa mig sedan, så det kompenserade. Tack :)
Sedan skällde jag på folk till höger och vänster, mest för att jag blev så trött. Alltid är det jag som ska skriva och greja och fråga och shiet. Ja, ibland blir jag trött. Så jag var kinkig. Tur att vissa alltid lyser upp dagen i alla fall!

Har tränat med, och sedan skulle jag simma, men så märkte jag att jag glömt det hemma, vilket gjorde mig mindre glad. Så jag sket i simmandet. Cyklade en liten runda hem, det är rätt skoj när man kan ta många olika vägar. Man får se lite mer då.

Om en stund ska jag ringa Kari angående de kommande veckorna, men det får jag vänta lite med, det är nämligen mellis därborta på Vasa nu. Lite kommer man ihåg än ;) Haha.
Men riktigt gött ska det bli att spendera två veckor till på det där stället, faktiskt.

Senare blir det käk hos Papsen, och det tycker jag om massa.
Men jahaja.
PuSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar