söndag 18 april 2010

Söndagmorgon

Japp, det är det nu.
Och jag har ont i knäet. Det är inte bra. Men annars är morgonen riktigt bra. Var mys med Bea, Mälis och Cissan igår, käkade på Café Dream och snackade massa. Riktigt gutt måste jag säga :)
På lördag åker jag till Sthlm med Cissan, Alex och Jenny, vilket ska bli sjukt roligt. Kolla på Bounce åde.

Men idag är en dag jag ser fram emot, för den har andra bra personer inplanerade. Dvs, Jenn, Kajsa & Erik. Svårt att få en bättre helg faktiskt, om det blir så. Då har jag spenderat fredag-lördag-söndag med de personer jag tycker bäst om och har som roligast med! Faboulus.

Dock fick man ju vet saker igår, och jag blir så trött. SÅ TRÖTT. Att vissa människor fortfarande beter sig som 14-åringar, ja, det är sjukt. Jag brukar sakna människor jag inte umgås med längre, men du är inte en av dem. Som du har betett dig är jag bara glad att du gled iväg. Faktiskt. ARGHH vad trött jag blir.

Men så äre, folk är ju som de är liksom.
Det går inte göra så mycket åt.

Nu ska jag göra lite te och käka frukost. Jag är out of kaffe, och har ännu inte råd att köpa något. Dock ska pappis låna mig pengar idag, så jag överlever veckan. Det gillar jag :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar