tisdag 27 april 2010

Good day

Japp. Goddag. En riktigt god och förbannat bra dag har jag haft idag. Först och främst - mina små barn är underbara. Så jäkla duktiga de är! Åh, love it! Eller them. Eller ja, ni fattar.
Såg på "Till vildingarns land" idag på bio med med treorna. Underbar film. Jag skrattade och lipade i ett. Lätt sevärd!
Var och klättrade med 4:anklubben, träffade Emelie där med. Riktigt mys var det!
Sedan blev det middag och mys hos Carro med henne och Bea. Att träffa Linen igen var underbart, och att umgås med Bea ordentligt igen var helt fantastiskt. Där har vi en dam som jag verkligen saknat att umgås med, för hela hon är så bra!

Så ja, dagen har varit kanoners.
Imorgon får vi se vad som händer, blir träning och date med Carro i alla fall. Vi måste ju ta igen all missad tid från helgen :P haha.

Pratade även med min Mälis idag, både hon och jag fick skälla lite. Och jag är så trött, så trött, på folk som inte kan inse och bete sig. Gör gärna så, men kom inte och tro massa sedan. BAH. Men jaha, been there done that, took the shit went home liksom. Fast visst är det tråkigt. Men, det är inte jag som förlorar på det (även om jag inte kommer säga så när det väl kommer till kritan, jag känner väl mig själv) och jag får ta vara på det jag har istället. Punkt.

Äh, nu ska jag skörda så att syster blir nöjd, sedan är det dags för sängen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar