måndag 26 april 2010

Dagen..

.. har varit fantastisk! Man kan ju inte sluta le när man är på det där stället. Så sjukt underbara :)
Och vädret suger ju inte riktigt det heller.
Imorgon blir det motorikbana med fyrorna, och på fritids bär det av bort till sporthallen för att klättra klättervägg med 4:anklubben. Så skoj :D hihi.

Imorgon är även en date med Carrolinen inplanerad, det är ju långt ifrån fel. Var längesedan jag såg henne nu, det är dumt :( Sluta åka hem hela tiden!!! Haha :p

Äh, har inte mycket att skriva.
Jo förresten, jag har börjat snusa igen. Tio poäng till mig. Men det blev så, och just nu har jag inte motivationen att sluta. Så det så. Så nu är väl Stoffe nöjd i alla fall :P haha.
Äh, jag ska sluta, senare. När jag har motivation. För utan den går det ändå inte.

Men nu ska jag lägga upp bilderna från helgen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar