måndag 5 april 2010

The Ark

Efter i fredags blev jag sjukt sugen på att lyssna på The Ark, så det gör jag nu.
Carro gick nyss, hon har varit här hela dagen :) Vi har ätit pizza, pluggat, vart ute och gått, druckit kaffe, vart över hos Öst-Lundberg och käkat muffins, ätit kyckling, pluggat, kollat på tv, dödat, sovit lite. Fast inte riktigt i den ordningen. Men ändå. Nice att ha henne här så lång stund, särskilt som hon ska lämna mig igen för att åka till Skåneland imorgon.

Annars är livet gött, ska snart sätta mig och plugga färdigt om anatomi. Har bara några sidor kvar, så jag gör klart dem idag så blir det stenhårt plugg onsdag-torsdag. Imorgon ska jag nämligen umgås med världens bästa Lollo! Hon är en dam som jag har saknat otroligt mycket, faktiskt.
Har ett diskberg jag borde ta tag i också.. men jag tror faktiskt inte jag orkar det.
Men vi får se.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar