fredag 16 april 2010

HEMMA!

Eller ja, i Kalmar i alla fall. För jag sitter faktiskt hemma hos Linen, även om hon inte befinner sig här. Alldeles straxt ska jag sova, men en snabbsummering av veckan som gått tycker jag dock att jag hinner med. Mer detaljerat blir det nog vid ett senare tillfälle, om jag orkar!

- längdskidor är svårt, men sjukt roligt
- om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag bli cirkus 1000 år
- jag tycker mycket om snö
- åka skidor är så förbannat jävla kul
- en bussresa kan vara otroligt rolig, om man spenderar den med rätt personer
- jag älskar när mina dåliga uppfattningar om folk ändras till det bättre - vissa personer har växt sjukt i mina ögon den här veckan
- tuppen, hönan och ägget
- den däringa idrottsklassen jag går i, den är helt fantastisk!

Så, det var kvällens sumering.
Men, nu dags att sussa.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar