tisdag 20 april 2010

Jahaja

Ja, så har man orienterat idag. Och, faktiskt, det suger inte. Det ligger inte i topp, men det suger inte. Faktiskt. Och jag har ju kommit på varför det var tråkigt innan. Det stavas k o n d i t i o n. Eller ja, obefintlig sådan. Men ja, helt okej var det i alla fall.

Annars har det blivit middag och glass och grejer med Linen, hon är bra hon :) Fick prata med min pärla Martina en stund med, vissa människor lyser alltid upp dagen.

Satt och glodde på Halv åtta hos mig, de befinner sig på Gotland vilket ganska automatiskt gör att de pratar gotländska - jag saknar Beatrucen. Faktiskt.

Äsch, Valborgsplaner är kirrade i alla fall. Blir en sväng i Nybban hos Lundbergs - me like!

Nänä, nu ska jag vara social och trevlig mot Carolinen igen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar