lördag 3 april 2010

Sjukt roligt

jag och världens bästa Jenn!

Ja, det hade jag igår. Som väntat hos paret därborta i Djurängen. Efter en riktigt bra förfest drog vi vidare ut, och det var KM som väntade på oss. Där hittade man en del gamla rävar som man inte sett på länge, och det var ju riktigt trevligt.
Efter KM var det lite dill om vart vi skulle, och när vi inte kom in någonstans så blev det cafe corner, och sedan taxi hem. Men tack för igårkväll allihopa som var med och gjorde kvällen så sjukt trevlig.

Idag har jag pluggat, käkat och varit vänlig. Det kom nämligen en granne och frågade om han fick ta några av mina flyttlådor, och eftersom de mest bara står så fick han det såklart. Så dagens goda gärning är gjord :)

Snart ska jag fortsätta plugga lite, och sedan bär det in till stan för att lämna Linens cykel. Sedan buss till J&J för att hämta min egen cykel, vidare till pappa för käk och sedan tillbaka hem hit. Det vankas ju 20-årskalas för Miss K ikväll, och det kommer bli himlans roligt det också!

Men jahapp, dags att göra något vettigt, i think.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar