lördag 24 april 2010

Status:

: typ liggande, helst.
Jag mår absolut inte bra någonstans, och återigen är jag glad att jag höll mig nykter i sälen.
Igår var en sjukt rolig kväll, som alltid med rätt folk :)
Började hos Andy, där vi var länge, sedan blev det buss in med en buss som vi slapp natt-taxa på. Vände stegen på O'learys där jag såg både Angelica, Patrik och Yocke o Are. Det var sjukt kul att träffa de två sistnämnda pojkarna igen, för där har vi två som är den tredje komparationen av bra. Ni kan själva lista ut vilken.
Blev sent hem, pratade i telefon till typ tre, sedan skulle jag sova.. vilket betyder att jag sovit cirka 4 timmar. Vilket är lite för lite, särskilt när man har alkohol i kroppen. Men förhoppningsvis får jag sova lite på bussen sedan, Jenny verkar inte vara särskilt otrevlig åde.

Men nu ska jag packa, snart bär det av mot stora stora Staden för att titta på Bounce ikväll! :D
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar