måndag 19 april 2010

Orientering..

.. suger faktiskt inte. Inte än så länge. Dock var vi ju bara i hallen idag, men idag var det roligt i alla fall. Kan ha något att göra med folket också, antagligen :)
Annars så blev det en del skratt idag som vanligt, och så lite fotboll med Sandra, och sedan kolla vi på filmen som Jocke gjorde från Sälen. Underbart! TA MIG TILLBAKA!
Fast, Bea har rätt. Det är faktiskt ganska skönt att vara hemma också.

Just nu håller jag för övrigt på att laga köttfärspaj. Vi får se hur det går. Den känns god. Eller alltså, det känns som om den blir god. Sedan ska jag slå mig ner vid televisionen, och kanske fundera lite på den existensiella frågan som Peter har givit mig i uppdrag att svara på. Kanske. Om jag orkar idag.

Har tränat idag med. Dissade benmaskinen, men gick länge istället. Och än så länge är knäet inte bråkigt. Så det är på bättringsvägen i alla fall. Får se hur mycket springande det blir imorgon, we will see helt enkelt.

Men, dags att dra.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar