torsdag 22 april 2010

Sommar..

.. ja, det längtar jag efter nu.
Sjukt mycket, faktiskt.
Läste Gabbis blogg (http://gaabbeebiktar.blogg.se) och där dillade hon om sommaren, vilket fick mig att längta. Sedan tittade jag på vårt schema inför framtiden och upptäckte att det är fan inte långt kvar till sommaren. Först två veckors VFU, sedan fyra veckors skola. Eller ja, knappt. Sedan är det liksom slut för säsongen, så att säga.
Och då åker typ alla mina dummaelakaidiotiskajävla klasskamrater hem. Och det suger mycket. För jag tycker att de ska stanna här, men det tycker tydligen inte dem. Dock har jag planer på i alla fall en Gotlandsresa & en Skåneresa för att hälsa på två av dem, så helt avlider jag väl inte.. kanske.. plus att jag hoppas att de flesta kommer hit när jag fyller år. De har ju faktiskt lägenheter här, nästan allihopa. Så det kan ju inte vara så svårt, tycker jag inte. Nepp.
Fast jag är fortfarande lite arg för att ni lämnar mig!

Men i sommar, då händer det mycket grejer. Som sagt är ju dessa två resor inplanerade. Jag ska ta mig till två platser där jag inte kommer hänga med när de pratar. Snacka om att utsätta sig för plågor i onödan ;) Men vad gör man inte för riktigt bra människor!
Det är även så att jag fyller 21, och så ska jag åka till Borgholms slottsruin inte mindre än två gånger, en gång för The Ark och en gång för Winnerbäck. ME LIKE!
Sedan blir det antagligen en del sittande på lite uteserveringar med folk, öl och snack. Sådär som det ska vara.

Äh. Nu ska jag gå och tvätta lite till.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar