torsdag 22 april 2010

Fotbad

Jap, just nu tar jag äntligen mitt efterlängtade fotbad. Jag pratade rätt mycket om det i Sälen, och när jag vaknade för någon timme sedan så kände jag att nu är det faktiskt dags att jag tar mig tid. Så det gjorde jag. Och jävlar vad skönt det är! Fortfarande bästa student-presenten ever!

Annars var gårdagskvällen nice. Mös hos Kajsa o Erik först, sedan kom syster och tittade på mitt hem, vartefter vi åkte ut till pappa. Där var det sjukt god mat (som alltid) och äppelkaka med vaniljsås. Vi satt där och dillade lite och sedan åkte Anna och jag vidare till mormor för att lämna resväska. Sedan blev det hemgång, men jag sprang rätt fort upp till Östen för att umgås lite. Han var ju lite ensam och jag skrattar alltid med den mannen, så jag tyckte det passade bra. För övrigt så ska Kajsa och han ha en fototapet på mig i sin nästa lägenhet. Så det så ;)

Idag blir det riktigt chill tror jag. Först fotbad, sedan lunch eller något, lite städning, examination i livräddning (som borde gå hur bra som helst) och sedan hem och tvätta. Och resten av tiden? Ingenting. Jag ska bara ta det lugnt och umgås med mig själv. Är planen.
BRA känns det.

Äh, ska hitte på något annat vid den här dumburken nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar