tisdag 20 april 2010

Tisdag 20 April

Ja, det är det idag. Och den 20 April, som det är idag, är det faktiskt så att en kär vän till mig, dvs. Bells fyller år. Så grattis på dig min fina, hoppas dagen blir kanonbra! :)

Annars är det orientering som står på schemat idag, som sagt. Och jag ser faktiskt fram emot det. Inte minst ser jag fram emot att vara utomhus i det här fina vädret. Och att träffa dels min Carro, har inte sett henne sedan i fredags (tycker du är borta väääääldigt mycket väääldigt ofta nu för tiden!!) och dels några av de andra nötterna i det där gänget som jag faktiskt tycker mycket om. De där som får mig att skratta, åde.

Äh, nu ska jag packa grejer, för i eftermiddag blir det simning också. Kör ryggsimmet idag, ska ju klara av den där jäkla guldmagistern.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar