fredag 2 april 2010

April 2

Yes, det är det idag. Den andra april. Idag är även långfredagen, vilket betyder att det mesta är stängt. Men inte konsum Norrliden, dem kan man alltid lita på. Så där var jag och Carro och köpte frallor, eller som man säger på skånska, bullar, till frukost. Vi käkade och sedan blev det faktiskt en del plugg gjort. Jag är riktigt stolt över oss!
Lite tvätt är gjord med, och jag donade med stuvade makaroner och falukorv till damen. Hon har aldrig ätit stuvade makaroner innan, men jag tror de fick ett litet plus i alla fall :)

De närmaste timmarna ska jag;
- diska
- tvätta
- plugga
- hänga upp tavlor
- greja lite
- duscha

Det är dagens schema. Kvällens är party hos Jenn & Johan, kommer bli sjukt bra. Som alltid när man är hos dem, det blir liksom aldrig tråkigt!

Gårdagen blev kanoners, och födelsedagsbarnet var nöjt i alla fall :) Vi drack daquiris och massa annat, spelade spel, åt och skrattade massa. Sjukt trevlig kväll med Öst och Lundberg var det i alla fall!

Men jahapp, dags för mig att ta tag i disken.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar