söndag 18 april 2010

Och helt plötsligt..

.. kom den där lyckokänslan bara över mig igen, och jag kom fram till; att jävlar vad bra jag har det. Jävlar vad bra jag är.
Det är kind of häftigt när det händer, när man bara får det där lyckoruset och känner att ja, jag är så sjukt nöjd med livet. Jag saknar ingenting.
Eller jo, visst är det tråkigt att sova ensam ibland. Men det är en så liten tråkig del, så allt det bra överväger.
Jag har universums bästa bästa vänner, både i och utanför skolan. Jag pluggar till något jag verkligen vill bli, och än så länge har jag nog skrattat varje dag under utbildningen.
Jag har en fin familj och en fantastisk liten brorsdotter.
Jag känner att allting kommer lösa sig till slut, det är bara så. När något går åt helvete - ja, det suger. Men det går över. Som min kära lillebror jag aldrig fick säger: "Det kan inte bli mer än fel!". Och du har så rätt ibland, lille vän.

Jag kom precis fram till att jag är så jävla bra, helt enkelt.
Och jag är nöjd, riktigt nöjd, med livet.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar