fredag 23 april 2010

Pepp!

Jajemensan, duktigt pepp på fest är jag. Lyssna på I fly with you - Gigi D'agostino. Den ultimata festlåten måste jag faktiskt säga att det är. Har öppnat en Heineken och håller på att göra mig i ordning. Humöret är verkligen på topp. Kan tänkas att dagens alla braiga saker har att göra med saken också. Först träffades vi i studiegrupperna, kollade läget på Tallhagen, och kom väl fram till det mesta. Sedan drog vi oss in till stan och käkade lunch, gott och trevligt somfan!
Efter det sprang jag och Marty runt lite på gina, innan vi gick ut i solen en stund. Då vandrade en Tobias förbi, så honom pratade jag med länge. Fick även skjuts av denne man till Vasa, tack :) Det var längesedan man såg läckebyarna, så att träffa honom var inte helt fel!
Var på Vasa en stund, och jag längtar sjukt mycket till måndag just nu!

Men, ikväll är det fest hos Andy och imorgon är det Sthlm. Det här blir en riktigt BRA helg!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar