fredag 30 juli 2010

Igen!

Ja, för tredje dagen i rad uppdaterar jag. Det är rekord på senaste tiden. Är ute hos mamma och pappa igen. Har käkat lite lunch här, och om en stund bär det av till jobbet. Efter jobbet blir det tillbaka hit, för jag ska sova här inatt. Börjar nämligen klockan 07.00 imorrn, och det verkade olidligt ansträngande att sova hemma då. Är ju lite närmare härifrån. Plus att man får gratis frukost OCH kvalitetstid med mams och paps. Det är inte riktigt så att jag gråter över något av det :)

Annars blev det lite lek med Erik, Kim och Robin igår. Tre nötter från Hjo, och så jag.. Vi spelade "vem vill bli miljonär" och jag skrattade så jag grät mer än en gång. Underbart! :)

Men jahapp. Dags för mig att greja lite och sedan packa ihop mig.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar