tisdag 6 juli 2010

First night

Ja, första natten på jobbet är avklarat. Och det var inte så farligt, hade kaffe, tv, bok och inte minst brända mandlar som höll mig vaken! Lite trist ibland, men ändå, helt okej. Var dock helt slut vid halv sex, men det var nog mycket för att jag visste att det bara var en halvtimme kvar tills Petra skulle komma ner, och bara en och en halv innan min lille man skulle bli hämtad så jag kunde åka hem.
Cyklade hem i alla fall, slängde i She's all that i PS2:t och slocknade efter ca 10 minuter av filmen.. Underbart. Vaknade av och till, mest för att det är så förbannat ljust ute. Men gick inte upp förrän runt tvåtiden, kände att jag behövde vila ut ordentligt. Ska försöka sova lite till senare, får se hur det går. Är ju jobbnatt inatt igen :)

Annars så är livet rätt nice. Vet inte riktigt hur dagen ser ut i övrigt, tror det blir en städdag. Det ser lite halvdant ut härinne. Inte sådär hemskt som vanligt (jag har faktiskt lyckats hålla det rätt hyffsat), men ändå.. Måste dammsuga och diska och lite sånt där.
So,
PuSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar