torsdag 8 juli 2010

Gooood morgon god morgon!

Vaknade upp under en rätt blåst dröm till en väldigt fin dag. Snackade lite med Robin och prisade min äggklocka (som ser ut som en gul nyckelpiga) för att den finns.
Snart ska jag käka frukost och dricka kaffe, sedan blir det ut och jogga en sväng. Skulle gjort det igår, men jag gick istället. Blev stressigt och hann inte ta den vanliga rundan, så jag dissade det helt och traskade runt lite i Berga istället. Inte helt fel det heller. Har förberett mig på att avlida av värmeslag idag med!

I eftermiddag/kväll blir det jobbar, arbetar 13.30-21.00 idag. Ska bli gött, jag saknar det faktiskt när jag inte är där. Och så får det tiden och dagarna att gå betydligt mycket fortare. Så det är nice :)
Har ett diskberg som står och glor på mig i diskhon också, men har inte bestämt mig för om det ska avverkas idag eller om jag ska ta det imorgon när jag är ledig.. Det tåls att tänka på.
Imorgon ska jag för övrigt simma med Jenn (eller träna, beroende på vad damen kan) och sedan hälsa på syster och hennes jättejättejättesöta kissemissar! Så det så!

Men jahapp, nu är ägg och kaffe färdigt, så dags för käk och sedan ut i skogen.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar