söndag 4 juli 2010

Härlig dag :)

Ja, idag har varit en riktig kalasdag. Började med att jag traskade iväg till Lollet och följde med henne på lägenhetsvisning. Sedan bar det av mot mams och paps för att hämta bilen och köra över bron till Öland. Badade och solade massa med Jenn & Fion, riktigt gutt :)
Efter det blev det minigolf och promenad i solen. Minigolfen förlorade jag, men nästa gång så.. haha. Men nice var det :)

Tog bilen tillbaka över bron, handlade lite och drog sedan ut igen till mams och paps. Hade tänkt lämna bilen, gå ut till Lindsdal och sedan cykla hem, men det gick sig inte riktigt. Intelligenta jag tog fel nyckel så någon cykel kunde inte hämtas. Däremot fick jag mat och kaffe hos mamma och pappa, så sådär jätteledsen blev jag inte ändå :)
Fick även med mig en fläkt, filmer, gryta och en fin ask hem. Härligt när mamma rensar lite! Och tack vare fläkten så kommer jag antagligen sova gott inatt också. Me like!

Men jahapp. Imorgon blir det in till stan för att skriva på tjänstgöringsrapport så jag får pengar i juli. Har inte bestämt mig för om jag ska traska in eller om jag ska ut till Lindsdal och hämta cykeln och cykla in, men det får vi se imorgon. Kvällen blir i alla fall käk hos mamma och pappa, och så blir det arbete på natten. Jag gillar det riktigt mycket faktiskt!

Men nu, dags att glo film!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar