tisdag 6 juli 2010

Borde ha..

.. gjort massa med saker.
Borde ha städat och diskat. Och kollat lite grejer.
Vad har jag gjort? Legat i sängen och läst, och glott lite på tv, och halvsovit. Varit sjukt slö helt enkelt. Har även gjort en underbart god tonfisksallad och ätit den, det var ju inte helt fel. Och så blev jag värsta jättesaknig efter mina två tanter här i livet, Carro och Marty. Bah, ibland vill jag bara att sommaren ska vara över! MEN, om en vecka + en dag får jag träffa dem igen. UNDERBART säger vi om det :)

Annars då?
Näe, ingenting. Ska lägga mig igen och se om jag kan sova någon timme, annars blir det upp och fixa lite, dricka kaffe och sedan dra till jobbet.
Ses imorrn åde!
PUSS

2 kommentarer:

  1. Om en vecka + en dag får jag träffa Basse också! Bra datum. ;)

    SvaraRadera
  2. MYCKET bra datum säger vi om det :D

    SvaraRadera