torsdag 22 juli 2010

Update!

Jepp, för första gången på över en vecka. Har fortfarande ingen dator hemma, vilket är lite tråkigt, men jag överlever :)
Sitter för närvarande hos mamma och pappa, väntar på mat. Har öppnat födelsedagspresenter, och det var underbart. En mixer, en kaffebryggare och en cykeldator. Loooooooveeely! Och så fick jag 300:- på IKEA av bästa Jenn&Johan i tisdags, underbart.
För övrigt var födelsedagen kanoners i tisdags. Vaknade av en nyckel i låset, och några sekunder senare berikade Kajsa min dag med sin skönsång.. ;) Fast glad blev jag, för hon och Östen kom med kaffe och kärleksmums. INTE helt fel start på en födelsedag måste jag säga!
När de hade gått hem spelade jag tv-spel och stack och tränade. Fick telefonsamtal från min kära vän Peter som fick mig att skratta en del, som vanligt. Åkte bort till Solrosen och plockade upp Jenn, som vi cyklade hem till. Väl där blev det mys och tacos. Tack för en underbar födelsedag och för alla gratulationer! Ni är för jävla bra <3

Annars har dagarna mest sett ut som; jobb, tv-spel, läsning, jobb. Typ. Men det är gutt. Pengarpengarpengar. Och så trivs jag ju faktiskt, riktigt bra.
Inatt blir det jobb igen, den är bra. Och imorgon, då bär det av till Öland för att titta på THE ARK! Underbart ska det bli!

Men så äre, nu ska jag gå och se om jag kan pilla på den däringa cykeldatorn!
PUSS

2 kommentarer:

  1. tack själv bästa du <3 THE ARK kommer bli så bäst!!!!!

    SvaraRadera
  2. japp, nu är jag inflyttad! Nu ska vi bara se till att Tompa börjar jobba för mig!

    SvaraRadera